هوشمندانه و آگاهانه تلاش کنید!

فعال بازاریابی، تبلیغات، برندینگ

فیس بوک اینستاگرام پینترست تلگرام
فیس بوک اینستاگرام پینترست تلگرام
علیرضا ذبحی علیرضا ذبحی
ورود / عضویت
0 آیتم / ۰ تومان
منو
علیرضا ذبحی علیرضا ذبحی
0 آیتم / ۰ تومان
  • نوشته‌ها
    • مدیریت
    • بازاریابی و فروش
    • برندینگ
  • تحلیل تبلیغ
  • فروشگاه
    • فروشگاه محصولات
    • قوانین و مقررات
  • معرفی
    • معرفی
    • نمونه کارها
  • آکادمی
    • آکادمی مجازی
    • ما همه فروشنده‌ایم!
  • جغدینه
  • ثبت درخواست مشاوره
  • تماس
دیکشنری برند
خانهجغدینه دیکشنری برند
محصول قبلی
iso9001
آشنایی با ایزو برای کارمندان ۱۴,۰۰۰ تومان
بازگشت به محصولات
محصول بعدی
کتاب سُقُلمِه / سقلمه / کتاب سقلمه
کتاب سُقُلمِه ۶۹,۹۰۰ تومان

دیکشنری برند

رایگان

By MARTY NEUMEIER

BrandLab Edition

Designed by Liquid Agency

Published by Google

شناسه محصول: book1 دسته: جغدینه برچسب: brand, dictionary, برند, دیکشنری
اشتراک گذاری
فیس بوک توییتر پینترست لینکدین تلگرام
  • توضیحات
  • نظرات (0)
توضیحات

Why a dictionary of brand? Because brands are increasingly built by specialists, and specialists can only succeed through collaboration. Collaboration, by practical necessity, requires a common langue.

Today we find ourselves in the position of the six blind men of Hindustan, unable to describe an elephant except through our separate specialties. The brand is the product, says the product manager.

It’s the company’s reputation, says the PR consultant. The brand is the tagline, says the copywriter. No—it’s the visual identity, says the graphic designer. Our brand is our culture, says the CEO. The brand surely derives from functionality, says the engineer. Like the blind men of the fable, all of us are partly right, and

all of us are wrong.

The Dictionary of Brand is the first step in creating a “linguistic foundation”—a set of terms that allows specialists from different disciplines

to work together in a larger community of practice. Neither the terms nor their definitions are carved in stone; we’ll most certainly find that many are

malleable, some are fluid, and a few are provisionary as we co-develop the practice of brand building.

Although the terms are widely used by brand specialists, most have yet to appear in other

Source: The Dictionary of Brand, Marty Neumeier

ISBN # 978-0-9896538-0-0

First edition published in August 2004 by AIGA

aPrinted and bound in the USA by Almaden Press

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

محصولات مرتبط

چرا ملت‌ها شکست می‌خورند؟
خرید محصول
نمایش سریع
بستن

کتاب چرا ملت‌ها شکست می‌خورند؟

جغدینه
۷۹,۵۰۰ تومان
کتاب سُقُلمِه / سقلمه / کتاب سقلمه
خرید محصول
نمایش سریع
بستن

کتاب سُقُلمِه

جغدینه
۶۹,۹۰۰ تومان
پدر پولدار پدر بی پول پدر پول دار پدر بی پول
خرید محصول
نمایش سریع
بستن

پدر پولدار پدر بی پول

جغدینه
۳۹,۰۰۰ تومان
آخرین مطالب را دریافت کنید

عضویت در خبرنامه

می‌پذیرم

علیرضا ذبحی

شعار ما:

هوشمندانه و آگاهانه تلاش کن !

اصفهان، نجف‌آباد
Phone: (0902) 799-4239
e-mail: [email protected]
نوشته های اخیر
  • مذاکره و مبانی شناخت آن
    بدون دیدگاه
  • نقش‌ها و وظایف تبلیغات
    بدون دیدگاه
  • برند گوچی، از آغاز تا به امروز
    بدون دیدگاه
محصولات
  • برنامه هایی برای کسب و کارهای مدن بازاریابی مدیریت تبلیغات برنامه هایی برای کسب و کارهای مدرن ۳۷,۵۰۰ تومان
  • آموزش مبانی و اصول فروش و فروشندگی ما همه فروشنده‌ایم! ۳۹,۹۰۰ تومان
nextpay_trust_logo
Ali R. Zebhi 2017 CREATED BY PLAQUE ONE-Advertising Group! Try Smart and Conscious
فعال بازاریابی، تبلیغات و برندینگ

سبد خرید

بستن
بستن
برای دیدن محصولاتی که می خواهید، شروع به تایپ کنید.
  • تحلیل تبلیغ
  • بازاریابی و فروش
  • برندینگ
  • مدیریت
  • فروشگاه
    • فروشگاه محصولات
    • قوانین و مقررات
  • معرفی
    • معرفی
    • نمونه کارها
  • آکادمی
    • آکادمی مجازی
    • ما همه فروشنده‌ایم!
  • جغدینه
  • ثبت درخواست مشاوره
  • تماس
  • ورود / عضویت

ورود

بستن

2 × 4 =

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
هنوز حساب کاربری ندارید؟ ایجاد یک حساب کاربری
بازگشت به بالا
ما از کوکی ها برای بهبود تجربه شما در وب سایت استفاده می کنیم. با مرور این وب سایت، شما با استفاده ما از کوکی ها موافقت می کنید.
اطلاعات بیشتر پذیرفتن