هوشمندانه و آگاهانه تلاش کنید!

فعال بازاریابی، تبلیغات، برندینگ

فیس بوک اینستاگرام پینترست تلگرام
فیس بوک اینستاگرام پینترست تلگرام
علیرضا ذبحی علیرضا ذبحی
ورود / عضویت
0 آیتم / ۰ تومان
منو
علیرضا ذبحی علیرضا ذبحی
0 آیتم / ۰ تومان
  • نوشته‌ها
    • مدیریت
    • بازاریابی و فروش
    • برندینگ
  • تحلیل تبلیغ
  • فروشگاه
    • فروشگاه محصولات
    • قوانین و مقررات
  • معرفی
    • معرفی
    • نمونه کارها
  • آکادمی
    • آکادمی مجازی
    • ما همه فروشنده‌ایم!
  • جغدینه
  • ثبت درخواست مشاوره
  • تماس
بازاریابی تلفنی
خانهکتابهای الکترونیکی Telephone marketing|بازاریابی‌تلفنی
بازگشت به محصولات
محصول بعدی
پروفیل‌های درب و پنجره چند جداره u-pvc
پروفیل‌های درب و پنجره چند جداره u-pvc ۷,۰۰۰ تومان

Telephone marketing|بازاریابی‌تلفنی

۲۰,۰۰۰ تومان

این کتاب به صورت الکترونیکی قابل دانلود و مطالعه است.

در این مجموعه به بایدها و نبایدها با ذکر مثال‌های عملی پرداخته شده است و مناسب بازاریابان تلفنی فعال در سازمان‌ها و بنگاه‌ها می‌باشد. شرایط مناسب و تکنیک‌هایی که بی‌شک به کار شما کمک خواهند کرد و موفقیت به همراه خواهد داشت.

رمز فایل:

zebhi-work.ir

صفحات

13

حجم فایل:

kb 180

نویسنده:

علی‌رضا ذبحی

شناسه محصول: MB-1 دسته: کتابهای الکترونیکی برچسب: بازایابی, تلفن, فروش مستقیم
اشتراک گذاری
فیس بوک توییتر پینترست لینکدین تلگرام
  • توضیحات
  • نظرات (0)
توضیحات

بازاریابی تلفنی

مقدمه‌ی کتاب بازاریابی تلفنی:

یکی از تاکتیک‌های مهم متقاعدکردن مشتریان آگاه امروزی، که حق انتخاب آنان به علت گسترش رقابت، پیوسته روبه افزایش است، ترویج است که خود از پنج ابزار تبلیغات، پیشبرد فروش، روابط‌عمومی، فروش شخصی و بازاریابی‌مستقیم تشکیل می‌شود. ازطرفی، باتوجه به بالارفتن ارزش وقت و لزوم مدیریت زمان برای نیل به اهداف بنگاه‌های اقتصادی و همچنین اثربخشی بیشتر شیوه‌های ارتباطی دوطرفه، بازاریابی تلفنی یکی از روش‌های موثر بازاریابی مستقیم خواهد بود.
اگر بدون وقت قبلی به محل استقرار مشتری مراجعه کنید، زمان زیادی را در راه صرف می‌کنید و امکان دارد طرف در محل حاضر نباشد و یا اینکه ممکن است مدتی را در انتظار باشید ولی بازهم شما را نپذیرد. بهتر است ملاقات‌های حضوری حتی‌الامکان با وقت قبلی باشد. تلفن را دست کم نگیرید. از تلفن استفاده کنید. این وسیله سرعت کار شما را افزایش می‌دهد و اگر هم مشتری در دسترس نباشد، زمان اندکی را از دست داده‌اید. بدانید که تلفن برای شروع ارتباط بسیار مناسب است (مگر برای مشتریان قدیمی که با تلفن سفارش می‌دهند).
برای برقراری ارتباط با افراد مهم یکی از بهترین زمان‌های تماس‌تلفنی، صبح زود است و یکی آخر وقت که منشی‌ها رفته‌اند. منشی‌ها بسیار خوب هستند، امّا باید پذیرفت که بعضی از مواقع مانع برقراری تماس می‌شوند. باید تکنیک‌های بازاریابی‌تلفنی را یاد‌بگیرید و از آنها استفاده کنید.
بازاریاب‌تلفنی شخصی است که مسئولیت فروش کالا و یا خدمات را با تلفن قبول می‌کند. بازاریاب‌های تلفنی ممکن است در یک دفتر خصوصی،یک مرکز تلفن و یا در خانه فعالیت کنند. به طور معمول بازاریاب‌های تلفنی مشتریان خود را ملاقات نمی‌کنند و به همین دلیل داشتن مهارت‌های بازاریابی تلفنی در این حرفه برای دست‌یابی به موفقیت الزامی است.

ویژگی‌های لازم برای بازاریابی تلفنی موفق:

تن صدا و لحن مناسب و گیرا، دارای روابط‌عمومی قوی، مودب و منظم‌بودن، داشتن روان گفتاری، نگارش سریع و تمرکز بالا، داشتن دانش تخصصی در زمینه‌ای که بازاریابی انجام می‌شود.

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

محصولات مرتبط

iso9001
افزودن به سبد خرید
نمایش سریع
بستن

آشنایی با ایزو برای کارمندان

کتابهای الکترونیکی
۱۴,۰۰۰ تومان
ثروت ملل
افزودن به سبد خرید
نمایش سریع
بستن

ثروت ملل

کتابهای الکترونیکی
رایگان
آخرین مطالب را دریافت کنید

عضویت در خبرنامه

می‌پذیرم

علیرضا ذبحی

شعار ما:

هوشمندانه و آگاهانه تلاش کن !

اصفهان، نجف‌آباد
Phone: (0902) 799-4239
e-mail: [email protected]
نوشته های اخیر
  • مذاکره و مبانی شناخت آن
    بدون دیدگاه
  • نقش‌ها و وظایف تبلیغات
    بدون دیدگاه
  • برند گوچی، از آغاز تا به امروز
    بدون دیدگاه
محصولات
  • برنامه هایی برای کسب و کارهای مدن بازاریابی مدیریت تبلیغات برنامه هایی برای کسب و کارهای مدرن ۳۷,۵۰۰ تومان
  • آموزش مبانی و اصول فروش و فروشندگی ما همه فروشنده‌ایم! ۳۹,۹۰۰ تومان
nextpay_trust_logo
Ali R. Zebhi 2017 CREATED BY PLAQUE ONE-Advertising Group! Try Smart and Conscious
فعال بازاریابی، تبلیغات و برندینگ

سبد خرید

بستن
بستن
برای دیدن محصولاتی که می خواهید، شروع به تایپ کنید.
  • تحلیل تبلیغ
  • بازاریابی و فروش
  • برندینگ
  • مدیریت
  • فروشگاه
    • فروشگاه محصولات
    • قوانین و مقررات
  • معرفی
    • معرفی
    • نمونه کارها
  • آکادمی
    • آکادمی مجازی
    • ما همه فروشنده‌ایم!
  • جغدینه
  • ثبت درخواست مشاوره
  • تماس
  • ورود / عضویت

ورود

بستن

نه − 7 =

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
هنوز حساب کاربری ندارید؟ ایجاد یک حساب کاربری
بازگشت به بالا
ما از کوکی ها برای بهبود تجربه شما در وب سایت استفاده می کنیم. با مرور این وب سایت، شما با استفاده ما از کوکی ها موافقت می کنید.
اطلاعات بیشتر پذیرفتن