کمپین تبلیغاتی

مدت زمان مطالعه: ۵ دقیقه کمپین (Campaign) به معنی مجموعه فعالیت‌های طراحی‌شده و سازمان‌دهی شده که با ارسال پیام‌های مشخص و متوالی و تکرارپذیر برای مخاطبان هدف‌گیری شده از طریق ابزارهای ارتباط‌ جمعی و رسانه‌های تأثیرگذار در ایده، قضاوت و نگرش مخاطبان نسبت به یک کالا، خدمت، عقیده، ایده سیاسی و اجتماعی، بنگاه و موسسه، ایجاد …

ادامه مطلب

بازاریابی عصبی

بازاریابی عصبی، عرصه ای جدید در تحقیقات بازاریابی می باشد که به مطالعه و بررسی پاسخ موثر، آگاهانه و حسی-حرکتی مصرف کنندگان (مشتریان) به محرکهای...

ادامه مطلب

محاسبه نرخ های حیاتی CRM در سازمان (ارتباط با مشتری)

محاسبه نرخ های حیاتی CRM در سازمان سه نرخ بسیار مهم در تعیین وضعیت ارتباط ما با مشتری، نرخ های نگهداشت ،ساییدگی و ریزش مشتری هستند...

ادامه مطلب

وایرال ویدئو، یک ابزار تبلیغاتی خوب یا بد؟

وایرال ویدئو یا ویدئوی ویروسی به مبحثی اشاره می کند که امروزه جایگاه خود را به عنوان یک روش تبلیغاتی باز کرده است. به لطف...

ادامه مطلب

تفاوت بازاریابی بین الملل و داخلی

زمانی که از بازاریابی بین المللی صحبت می شود با بازارهای متفاوتی روبرو هستیم. غیر از تفاوت بازار، دو نکته کلیدی دیگری هم وجود دارد که...

ادامه مطلب

شرکت های مدیریت صادرات و تجارت صادرات

شرکت های مدیریت صادرات نقش یک پل ارتباطی را برای کمک به بنگاههای اقتصادی در جهت ورود به بازارهای جهانی ایفا می کنند و بسته به...

ادامه مطلب