بازاریابی، فروش و تبلیغات

شرکت های مدیریت صادرات و تجارت صادرات

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

شرکت های مدیریت صادرات نقش یک پل ارتباطی را برای کمک به بنگاههای اقتصادی در جهت ورود به بازارهای جهانی ایفا می کنند و بسته به شرایط و نیاز می توانند مدیریت  تمام یا بخشی از فعالیتهای صادراتی  سازمان ها را برعهده بگیرند . این شرکتها در آمریکا با نام EMC  ،در اروپا با نام Trading house ودر ژاپن و کشورهای جنوب شرقی آسیا با نام سوگوشوشا یا  General trading company شناخته میشوند. این شرکت ها در تمام دنیا خدمات تقریباً مشابهی را ارائه میدهند. شرکت مدیریت صادرات(EMC) یک  شرکت  کاملاً  مستقل  می باشد که مانند یک دپارتمان انحصاری  فروش صادراتی برای بنگاهها عمل می کند . یک شرکت مدیریت صادرات معمولاً یک قرارداد رسمی، جهت مدیریت امر صادرات با بنگاهها می بندد. در بعضی موارد شرکت مدیریت صادرات نمایندگی تمام یا قسمتی از محصولات خط  تولید آنها را می پذیرد . در واقع سازمان یا بنگاه اقتصادی، بخشی یا کل فعالیت صادراتی خود را از روش برون سپاری و عقد قرارداد با شرکت های مدیریت صادرات انجام می دهد. این شرکت ها موارد مورد نیاز در موفقیت صادرات را مورد توجه و بررسی قرار می دهند و زمینه های لازم برای ایجاد یک بازار دائم و موفق را در بازار هدف ایجاد می کنند. شرکتهای مدیریت صادرات نباید با شرکتهای تجارت صادرات (ETC) که معمولاً به دنبال پیدا کردن مشتری خارجی هستند و هیچ  تعهدی به بنگاههای خاصی ندارند اشتباه شوند. تعهد در قبال حفظ رابطه بلند مدت با تولید کنندگان و مصرف کنندگان ماهیت شرکت مدیریت صادرات را از سایر واحدهای تجاری متمایز می نماید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − هشت =

دکمه بازگشت به بالا