تحلیل تبلیغ

تحلیل تبلیغ CHOBANI برند آمریکایی

برندینگ برند آمرکایی چوبانی
مدت زمان مطالعه: ۲ دقیقه

برندینگ و تبلیغات در چوبانی

برند چوبانی یک برند آمریکایی است که انواع محصولات لبنی، نوشیدنی با پایه‌ی شیر، محصولات با پایه‌ی جو دوسر، خامه‌قهوه و موارد دیگر را تولید می‌کند.

زیرساخت‌های این برند ستودنی است. هویت‌سازی ظاهری، برنامه‌های منسجم تبلیغاتی، مخاطب‌شناسی و تولید محصولات بر اساس خواسته‌ها و رفتارهای مخاطب و بقیه‌ی موارد می‌تواند آموزشگاهی مناسب و قابل‌قبول برای تولیدکنندگان داخل کشور باشد. شاید بتوان گفت یکی از موثرترین مسائل بر جذب مشتری در مبحث این نوع محصولات، بسته‌بندی باشد که این برند با گرافیک جذاب بسیار خوب عمل کرده است. این مقدمه برای پیشنهاد است تا علاقه‌مندان بتوانند با بررسی این برند، از آن نکات مفیدی به دست آورند. برای آشنایی بیشتر با این برند این محتوا را پیشنهاد می‌کنم: https://plink.ir/2jLMU

در این مبحث می‌خواهیم یکی از تیزرهای تبلیغاتی این برند را با یکدیگر بررسی کنیم. با این مقدمه، این تبلیغ را می‌بینیم.

یک تبلیغ جانانه. تکنیک و کیفیت اجرای بالا و قانع‌کننده که کاملاً بدون عیب به‌نظر می‌رسد. این تبلیغ قرار است ثابت کند که محصول ماست چکیده بر پایه مواد غذایی کاملاً طبیعی است و ماست همراه با عسل انتخاب خوبی است. کاراکتر خرس در این ایالت حیوانی آشناست و غریبه‌ نیست. خرس هفت برابر سگ‌های شکاری، حس بویایی دارد و جالب اینکه غذاهای غیر طبیعی را اصلاً نمی‌پذیرد و با شامه‌اش از طبیعت تغذیه می‌کند. یک موضوع مهم در سلامت جامعه که باید آنرا به خوبی تفهیم کرد. شاید خیلی از متخصصان تبلیغات یا ایده‌پردازان پیشنهاد استفاده از تکنیک ترس را پیشنهاد بدهند تا به صورت مستقیم استفاده شود و این تبلیغ از تکنیک ترس به شکل دیگری استفاده کرده است. خرسی که از بین تمام مواد غذایی موجود در فروشگاه فقط چوبانی را انتخاب می‌کند و به فروشنده هم احترام می‌گذارد و برای حساب به صندوق می‌رود. جالب است حتی حیوانات هم به قانون احترام می گذارند ولی این خرس در عین حال همه فروشگاه را خراب می‌کند چون فکر نمی‌کند که بقیه مواد غذایی داخل فروشگاه اهمیت داشته باشند و فقط جعبه‌ی نگهداری این محصولات را آسیب نمی زند. کپی‌رایتینگ این تبلیغ نیز جالب توجه است.

نظر شما درباره این تیزر تبلیغاتی چیست؟ آیا این تبلیغ را موثر می‌دانید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =