بازاریابی، فروش و تبلیغات

تبلیغات و بازاریابی در سیستم های نمایندگی

مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه

بسیاری از فروشندگان به صورت نمایندگی، عامل پخش یا شعبه در مناطق خود فعال هستند. این دسته افراد زمانی که در فروش دچار مشکل می شوند به مشاوران مراجعه می کنند و خواستار انقلاب در درآمدهای خود هستند. فراموش نکنیم آمیخته های بازاریابی در کنترل شرکت های مادر قرار دارد و تنها در بخش هایی محدود می توان تغییر ایجاد کرد. برای مثال در سیستم های ارتباط با مشتریان، بازاریابی از طریق شبکه های دیجیتال و موارد مشابه. این افراد باید بتوانند مدیریت کم هزینه در شغل خود داشته باشند و اصولاً برنامه های تبلیغاتی آنها برای موفقیت، وابسته به خلاقیت است و فروش آنها وابستگی شدیدی به ارکان آمیخته بازاریابی شرکت مادر دارد. مواردی مانند قیمت گذاری، خدمات پس از فروش، برنامه های ترویج و ترفیع سراسری و …

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =