بازاریابی، فروش و تبلیغات

آژانس تبلیغاتی TBWA

مدت زمان مطالعه: ۲ دقیقه

آژانس تبلیغاتی TBWA با فعالیت هنرمندان و متخصصان بازاریابی و تبلیغات فعالیت می کند و نزدیک به ۲۰ سال از عمر آن می گذرد.

هنرمندان و اعضای اصلی آن سه نفر هستند که زیر نظر مدیریت فعالیت می کنند. این مجموعه در مجمع الجزایر پورتوریکوی آمریکا فعال است.

لوزیرن مندوزا Luziren Mendoza، زنی است با تجربه در زمینه تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی که ایده هایی جدید برای شرکت های بزرگ داشته است. شرکت هایی مانند سوزوکی، والمارت، گروه مالی ارینتال، مارس، یونیلور و … او از دانشگاه بنتلی در مقطع کارشناسی ارتباطات شغلی فارغ التحصیل شده است و عضو انجمن آزانس های تبلیغاتی پورتوریکو است.

جوز والی سیلو Jose Valleciello، فارغ التحصیل کارشناسی عکاسی از دانشگاه سیراکوس است و در بین صنعتگران آمریکایی شهرت ویژه ای دارد. او به عنوان مدیر خلاق فعالیت می کند و برای شرکت های برگی استراتژی کمپین تبلیغاتی تدوین کرده است. شرکت هایی مانند تویوتا، P&G، Head & shoulders، پمپرز، آریل و غیره. جوز از جشنواره های مختلفی جایزه دریافت کرده است از جمله: فستیوال نیویورک، FIAP، Clio، Festival el sol، و …

 کلاریسا بیاجی Clarissa Biaggi، یکی از دیگر از زنان موفق این مجموعه است که در برنامه های تلویزیونی زیادی در سطح آمریکا فعالیت داشته است و از اعضا موفق و شناخته شده این مجموعه است. او در پورتوریکو محبوبیت خاصی داشته و در زمینه تدوین کمپین های تبلیغاتی به صورت تخصصی و حرفه ای فعالیت می کند. کمپین موفق او باعث شده تا تویوتا از یک برند متوسط به یک برند محبوب در پورتوریکو تبدیل شود. او همچنین در زمینه خلق و توسعه هویت بصری برندها فعالیت می کند و برای برندهای معروفی مانند نستله، P&G، El Nuevo Dia، Clorox و … فعالیت داشته است و جوایز ارزشمندی از جشنواره های معروف مانند فستیوال نیویورک کسب کرده است.

مدیریت TBWA در ۱۶ سال گذشته بر عهده انریکه ولکرس نین Enrique Volckers Nin، بوده است. او متخصص مدیریت خلاقیت تصویری است و یک عکاس خلاق و ایده پرداز است. وی بیش از ۴ سال است که در زمینه تولید اپلیکیشن اندروید و بازی فعالیت حرفه ای دارد و برای شرکت هایی مانند پپسی، جیپ و دیگران برنامه های تبلیغاتی داشته است. او یکی از اولین سایت های تجارت الکترونیک در پورتوریکو را در سال ۱۹۹۶ راه اندازی کرد (متعلق به  Casa de los Tapes ). این مجموعه موفق معتقد است که دیجیتال یک بخش نه، بلکه در ژن ماست. فعالیت های موفق این مجموعه باعث شده تا در سطح آمریکا شهرت خوبی به دست آورند. یکی از کمپین های این مجموعه متعلق به فرآورده شیر با برند Essential، با تمرکز بر عارضه پوکی استخوان  و با شعار Suiza More calcium است که بخشی از آن را در ادامه می بینیم:

آژانس تبلیغاتی: TBWA، سان خوان، پورتوریکو

مدیران خلاق: Clarissa Biaggi, José Vallecillo, André Felix

مدیر هنری: Christopher Rodriguez

کپی رایتر: Rafael Otero

تصویرگر: Juan Carlos Montes

[dt_fancy_image image_id=”338″ onclick=”lightbox” border_radius=”15px”]
[dt_fancy_image image_id=”339″ onclick=”lightbox” image_hovers=”false” border_radius=”15px”]

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − ده =